Mensor Aktualizacja 2011-01-03
     


Laur Konsumenta 2005

Laur Konsumenta 2005 _ Brązowy Laur Konsumenta 2005
(kliknij aby powiększyc)

Godło "Laur Konsumenta 2005" jest wynikiem ogólnopolskiego konkursu zorganizowanego przez Przegląd Gospodarczy Gazety Prawnej wśród użytkowników różnych produktów na rynku krajowym.

Badania prowadzone od grudnia 2004 roku pod opieką merytoryczną Instytutu Gallupa, pozwoliły wyłonić najpopularniejsze produkty i marki na rynku krajowym, wskazywane w ankietach przez ich użytkowników (w badaniach wzięło udział ponad 6000 osób). Oceniano przede wszystkim jakość produktu, chęć jego rekomendacji znajomym, przywiązanie użytkownika do danej marki oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu.

"Brązowy Laur Konsumenta 2005" firma MENSOR zawdzięcza wyłącznie użytkownikom wag elektronicznych - firma MENSOR w najmniejszym stopniu nie uczestniczyła w organizacji ww. konkursu.